Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice
Author: Janíčková, Petra
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Cílem diplomové práce "Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice" je analýza současné marketingové komunikace vybrané společnosti a návrh nové fungující marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část vyhrazuje cíle diplomové práce a popisuje jednotlivé metody, které jsou aplikovány pro analýzu v praktické části. Součástí teoretické části je také stanovení hypotéz. Praktická část navazuje na teoretickou a přechází v projektovou. Nejprve popisuje jazykovou školu Berlitz a poté analyzuje stávající marketingovou komunikaci. Jsou zde sumarizovány výsledky jednotlivých průzkumů, které jsou poté použity v projektové části. Na základě výsledků zpracovaných analýz navrhuje projektová část komunikační mix pro jazykovou školu pro rok 2008.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6449
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7589


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janíčková_2008_dp.pdfBlocked 788.0Kb PDF
janíčková_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
janíčková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account