Masová kustomizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Masová kustomizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelený, Milan
dc.contributor.author Matulík, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:25:40Z
dc.date.available 2010-07-16T20:25:40Z
dc.date.issued 2008-10-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6523
dc.description.abstract V dnešní době vstupují firmy do digitálního věku. Informace jsou sdíleny po celém světě a nové výrobní strategie musí být implementovány za účelem zvýšení šance přežití v turbulentní době, kdy poptávka zákazníků se jen těžce odhaduje. Masová kustomizace je strategií, která integruje zákazníka do dodavatelského řetězce za účelem výroby dle požadavků zákazníka. Tato strategie má vliv na celý výrobní podnik. Výrobní procesy jsou spouštěny, dle požadavku zákazníka. Firma si musí vybudovat a udržovat vztah s jejím každým zákazníkem kvůli identifikace zákazníka a jeho požadavků na výrobek. Tato práce definuje nový pohled na problematiku masové kustomizace podle bodu zásahu zákazníka (Customer Intervention Point - CPI) do výrobního procesu. 366 firem z 11 odvětví bylo analyzováno za účelem nalezení specifickího CPI pro každé odvětví. cs
dc.format.extent 6995179 bytes
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject CPI cs
dc.subject masová kustomizace cs
dc.subject self-service cs
dc.subject aktivní výroba cs
dc.subject flexibilní dodavatelský řetězec cs
dc.subject customer intervention point en
dc.subject CIP en
dc.subject mass customization en
dc.subject self-service en
dc.subject agile manufacturing en
dc.subject flexible supply chain en
dc.title Masová kustomizace cs
dc.title.alternative Mass Customization en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Molnár, Zdeněk
dc.contributor.referee Němec, František
dc.date.accepted 2008-12-05
dc.description.abstract-translated Nowadays companies are entering the digital age. Information is shared over the globe and new manufacturing strategies have to be deployed in order to survive in turbulent time, when the customer's demand is hard to predict. Mass customization is strategy that integrates customer into the supply chain in order to precisely produce what customer wants. This strategy has an influence on the entire company. Every customer now triggers the entire production processes. The company has to build and maintain relation with every customer in order to identify his or her needs and product requirements. This thesis defines a new point of view to the mass customization based on Customer Intervention Point (CPI) of the production process. 366 companies from 11 different industries were analyzed in order to identify a specific CIP for each industry. en
dc.description.department Centrum aplikovaného ekonomického výzkumu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/215 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 10723
dc.date.assigned 2002-09-01


Files in this item

Files Size Format View
matulík_2008_dp.pdf 6.671Mb PDF View/Open
matulík_2008_vp.pdf 136.1Kb PDF View/Open
matulík_2008_op.pdf 167.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account