Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT

Show full item record

No preview available
Title: Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT
Author: Hrňa, Milan
Advisor: Prokopová, Zdenka
Abstract: Cílem bakalářské práce je návrh a realizace databázového systému typu helpdesk, určeného pro hlášení, evidenci a zpracování požadavků uživatelů IS/ICT MěÚ ve Vsetíně. Navržený systém má umožnit nejen sběr a monitoring řešených požadavků na oddělení IS, ale na základě vyhodnocených dat a statistik také poskytne informace o vytíženosti či výkonnosti řešitelů, poukáže na oblasti, ve kterých dlouhodobě dochází k problémům . Aplikace bude postavena na technologiích PHP/SQL, k zadávání požadavků na straně uživatele bude využíván běžný webový prohlížeč, na serverové straně bude nasazen webový server Apache a SQL server MySQL.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6625
Date: 2008-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav aplikované informatiky
Discipline: Informační technologie
Grade for thesis and defense: B 9051


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrňa_2008_bp.pdfBlocked 1.943Mb PDF
hrňa_2008_vp.doc 296Kb Microsoft Word View/Open
hrňa_2008_op.doc 288.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account