Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s

Show full item record

No preview available
Title: Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s
Author: Bureš, Vladislav
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: V úvodu práce se zabývám teorií marketingových komunikací, novými médii a jejich vlivem na komunikaci se zákazníky. V druhé části práce analyzuji komunikační mix společnosti Euromedia Group k.s., využití jednotlivých nástrojů.Ve další části jsem realizoval výzkum a jeho analýzu se zaměřením na nová média. V poslední části jsem pak navrhl projekt komunikace společnost Euromedia Group k.s. podle stanovených podmínek práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6636
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7544


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bureš_2008_dp.pdfBlocked 4.872Mb PDF
bureš_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
bureš_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account