Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů
Author: Capová, Jarmila
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Charakteristika příspěvkových organizací - jejich poslání a důvod existence - jsou zpracovány v první části diplomové práce, na niž navazuje praktická část naznačující možnosti rozvoje konkrétního subjektu prostřednictvím marketingových nástrojů. Projekt rozvoje příspěvkové organizace z oblasti kultury byl zpracován na základě výsledků analýz definujících pozitivní a negativní stránky pomocí analýz SWOT pro strategické i marketingové řízení, analýzy STP a dotazníkového šetření. Pro hodnocení efektivity marketingových aktivit navržených s cílem pomoci rozvoji příspěvkové organizace byla zpracována nákladová analýza a hodnocení možných rizik při realizaci projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6772
Date: 2008-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8403


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
capová_2008_dp.pdf 2.343Mb PDF View/Open
capová_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
capová_2008_op.doc 1.151Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account