Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lapčík, Radomír
dc.contributor.author Menšíková, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-16T22:20:29Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:27Z
dc.date.issued 2008-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6784
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu" je analyzování marketingového plánování úseku Privátní Peněnžní Ústav a následný návrh a doporučení v této oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsem zachytila různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Druhou část jsem zaměřila na úsek Privátní Peněžní Ústav, konkrétně na jeho současné marketingové plánování, vytvoření podkladů pro návrh marketingového plánu a samostatný návrh plánu. cs
dc.format 63 cs
dc.format.extent 1227656 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2010
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject market segmentation en
dc.title Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu cs
dc.title.alternative Marketing Plan of the Privátní Peněžní Ústav en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Stuchlík, Jan
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor's degree dissertation titled "Marketing Plan of the Privátní Peněžní Ústav" is the analysis of the marketing planning of the Privátní Peněžní Ústav department and the following suggestions and recommendations in this sphere. The first part consists of the chapters in which I described various theoretical bases of the marketing and the procedure of the marketing plan elaboration. The second part is focused on the Privátní Peněžní Ústav department, in particular on its current marketing planning, creation of the documentation for the suggested marketing plan and the marketing plan draft itself. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9648
dc.date.assigned 2008-02-26
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
menšíková_2008_bp.pdfBlocked 1.170Mb PDF View/Open
menšíková_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
menšíková_2008_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account