Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi

Show full item record

No preview available
Title: Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi
Author: Hausnerová, Edita
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi. V teoretické části jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o dané problematice zejména s ohledem na roli televize v marketingové komunikaci, postavení a význam regionálních televizních stanic na české mediální scéně s akcentem na jejich působení v rámci celoplošného a regionálního vysílání i limitující faktory existence tohoto typu média. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu konkrétní regionální stanice. Marketingová situační analýza je doplněna primárními daty získanými prostřednictvím výzkumné marketingové sondy. Výstupy z výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části navržen marketingový mix s akcentem na oblasti disribuce a komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6789
Date: 2008-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7582


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hausnerová_2008_dp.pdfBlocked 854.6Kb PDF
hausnerová_2008_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
hausnerová_2008_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account