Formy a prevence šikanování na ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formy a prevence šikanování na ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Knotová, Dana
dc.contributor.author Lupínek, Miroslav
dc.date.accessioned 2010-07-16T23:20:51Z
dc.date.available 2013-03-31T00:00:22Z
dc.date.issued 2008-03-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6902
dc.description.abstract Každý, kdo se někdy setkal se šikanovaným dítětem a poznal jeho trauma a trápení, nemůže pochybovat o závažnosti problematiky šikanování. Násilí mezi dětmi na školách je mnohonásobně větší, než si dospělí uvědomují, a navíc stále narůstá. Dětská agresivita je problém celosvětový a její prevence a řešení se ve vyspělých zemích stává předmětem výzkumných prací týmů psychologů a speciálních pedagogů. Zmíněný jev bývá často skrytý a je obtížné ho zjistit a získat o něm pravdivé informace. Ještě obtížnější je ho řešit, neboť jeho důsledkem je patologie sociálních vztahů mezi žáky. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 456611 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.03.2013
dc.subject Šikana cs
dc.subject násilí cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject prevence cs
dc.subject příčiny cs
dc.subject minimalizace cs
dc.subject Bullying en
dc.subject violence en
dc.subject aggression en
dc.subject bully en
dc.subject victim en
dc.subject prevention en
dc.subject causes en
dc.subject reduction en
dc.title Formy a prevence šikanování na ZŠ cs
dc.title.alternative The forms and the preventation of bullying at the primary schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2008-06-25
dc.description.abstract-translated Anybody, who has ever met a bullied child and experienced his trauma and suffering can't question the significance of the problems of bullying. Violence between children in school is much higher than most adults realise and is an increasing problem. Child aggression is a worldwide problem. In developed countries, the prevention and solution becomes the subject of research by teams of psychologists and specialist teachers. The phenomenon of bullying and child aggression is often hidden and it is difficult to identify and to gain factual information about the problem. It is even more difficult to solve because bullying is the consequence of the pathology of social relationships between children. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009250
dc.date.assigned 2007-04-30
utb.result.grade B
local.subject základní školy cs
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
lupínek_2008_bp.pdfBlocked 445.9Kb PDF View/Open
lupínek_2008_vp.doc 51.22Kb Microsoft Word View/Open
lupínek_2008_op.doc 55.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account