Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh
Author: Latinová, Monika
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce charakterizuje současné periodika a webové stránky informující o kulturním dění města Pardubice a jeho okolí. Součástí praktické části jsou taktéž výsledky provedeného primárního a sekundárního výzkumu, na jejichž základě je stanovena cílová skupina a SWOT analýza připravovaného magazínu a webové stránky. Obsahem projektové části je pak návrh obsahového a grafického zpracování kulturního měsíčního magazínu, včetně jeho distribuční politiky, cenové a komunikační strategie, rozpočtu, systému kontroly a akčních plánů. K závěru projektové části je současně navržena obsahová část webové stránky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6906
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7552


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
latinová_2008_dp.pdfBlocked 3.000Mb PDF View/Open
latinová_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
latinová_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account