Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh
Autor: Latinová, Monika
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce charakterizuje současné periodika a webové stránky informující o kulturním dění města Pardubice a jeho okolí. Součástí praktické části jsou taktéž výsledky provedeného primárního a sekundárního výzkumu, na jejichž základě je stanovena cílová skupina a SWOT analýza připravovaného magazínu a webové stránky. Obsahem projektové části je pak návrh obsahového a grafického zpracování kulturního měsíčního magazínu, včetně jeho distribuční politiky, cenové a komunikační strategie, rozpočtu, systému kontroly a akčních plánů. K závěru projektové části je současně navržena obsahová část webové stránky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6906
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7552


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
latinová_2008_dp.pdfZablokované 3.000Mb PDF Zobrazit/otevřít
latinová_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
latinová_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet