Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl

Show full item record

No preview available
Title: Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Author: Kreisinger, Ladislav
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout konkrétní opatření vedoucí k zefektivnění stá-vající marketingové komunikace řetězce LIDL. První část této práce se zabývá teoretický-mi základy retail marketingového a komunikačního mixu, analýzy konkurence a koncepce obsahu efektivního marketingového sdělení. V druhé části je charakterizována společnost LIDL i její konkurenti a identifikovány hlavní apely používané ve stávající marketingové komunikaci společnosti LIDL. Tyto apely jsou poté porovnány s nejdůležitějšími kritérii českých zákazníků při výběru diskontů jako hlavního nákupního místa a vnímáním společ-nosti LIDL v těchto kritériích. V třetí části jsou pak použitím teoretického modelu identifi-kovány takové apely, které výše zmíněná kritéria výběru diskontů a vnímání společnosti LIDL v nich zohledňují a jsou navržena konkrétní opatření k exekuci marketingové komu-nikace používající tyto apely.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6931
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7596


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kreisinger_2008_dp.pdfBlocked 7.034Mb PDF
kreisinger_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
kreisinger_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account