Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Eva
dc.contributor.author Kepák, Aleš
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:00:42Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6985
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat využívání sales promotion, tedy podpory pro-deje, společnosti XY, která působí na trhu hobbymarketů. Podrobněji se zaměřuje na kon-krétní akci na podporu prodeje, která proběhla ve Zlínské prodejně XY. Nejdříve jsem zpracoval teoretickou část zaměřenou na tuto problematiku s důrazem na význam začlenění sales promotion do integrované marketingové komunikace a popsal jed-notlivé strategie a prvky podpory prodeje. Poté jsem popsal nejvýznamnější společnosti v odvětví hobbymarketů a určil hlavního konkurenta společnosti XY. Na základě zjištěných informací, srovnání s konkurencí a také po samostatné analýze účinnosti konkrétní akce na podporu prodeje jsem navrhl některé možné způsoby zdokonalení sales promotion aktivit pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY. cs
dc.format 67 s., 5s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1623401 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject strategie tahu cs
dc.subject strategie tlaku cs
dc.subject hobbymarket cs
dc.subject do it yourself cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject sales promotion en
dc.subject competitive strenght en
dc.subject pull strategy en
dc.subject push stra-tegy en
dc.subject hobbymarket en
dc.subject do it yourself en
dc.title Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY cs
dc.title.alternative Utilization of sales promotion to to increase the competitiveness of XY company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.date.vskp-available 2038-05-23
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor's work was to analyze the usage of sales promotion of XY company, which operates on the "do it yourself" market. In more detail I focused on the specific sales promotion, which took place in branch store of XY in Zlin. First, I have prepared a theoretical part focused on this topic, with an emphasis on the im-portance of the inclusion of sales promotion in the integrated marketing communications and described the individual elements of the strategy and sales promotion. Then I described the most important companies in the "do it yourself" sector and determi-ne the main competitor of XY. On the basis of the information collected, compared with the competition and also from a separate analysis of the effectiveness of specific sales pro-motion action, I suggested some possible ways of improving sales promotion activities to increase the competitiveness of the company XY. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9731
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kepák_2008_bp.pdfBlocked 1.548Mb PDF View/Open
kepák_2008_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
kepák_2008_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account