Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

Show full item record

No preview available
Title: Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
Author: Kepák, Aleš
Advisor: Staňková, Eva
Abstract: Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat využívání sales promotion, tedy podpory pro-deje, společnosti XY, která působí na trhu hobbymarketů. Podrobněji se zaměřuje na kon-krétní akci na podporu prodeje, která proběhla ve Zlínské prodejně XY. Nejdříve jsem zpracoval teoretickou část zaměřenou na tuto problematiku s důrazem na význam začlenění sales promotion do integrované marketingové komunikace a popsal jed-notlivé strategie a prvky podpory prodeje. Poté jsem popsal nejvýznamnější společnosti v odvětví hobbymarketů a určil hlavního konkurenta společnosti XY. Na základě zjištěných informací, srovnání s konkurencí a také po samostatné analýze účinnosti konkrétní akce na podporu prodeje jsem navrhl některé možné způsoby zdokonalení sales promotion aktivit pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6985
Date: 2008-05-23
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 9731


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kepák_2008_bp.pdfBlocked 1.548Mb PDF View/Open
kepák_2008_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
kepák_2008_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account