Analýza komunikačního mixu společnosti Unipro spol. s r. o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu společnosti Unipro spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikačního mixu společnosti Unipro spol. s r. o.
Author: Pospíšilová, Zuzana
Advisor: Novák, Ivoš
Abstract: Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix společnosti Unipro spol. s r.o., vyhodnotit současné nástroje komunikačního mixu a navrhnout způsoby jeho zkvalitnění. Teoretická část bakalářské práce charakterizuje pojmy komunikace a marketingový komunikační mix včetně jeho jednotlivých nástrojů. Teoretická část je vodítkem pro analytickou část, která zahrnuje profil společnosti, analýzu současného komunikačního mixu a jeho vyhodnocení pomocí SWOT analýzy. Na základě analýzy současného stavu jsou navržena doporučení pro zkvalitnění komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7027
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 7398


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pospíšilová_2008_bp.pdfBlocked 2.218Mb PDF View/Open
pospíšilová_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
pospíšilová_2008_op.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account