Marketingový mix pro Fast food Sushi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix pro Fast food Sushi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Poborská, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:59:03Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:29Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7135
dc.description.abstract Cílem této práce je teoreticky popsat části marketingového mixu a následně prakticky zpracovat a takzvaně ušít na míru projektu, který se zaobírá založením fast food restaurantu, podávající zdravou výživu. Práce, při sestavování marketingového mixu pro Fast food Sushi, bere v potaz momentální trendy stravování obyvatel ČR, čerpajíce z dostupných pramenů pojednávajících o této problematice. Také analyzuje okolní konkurenci a konkurenci působící v oboru zdravé výživy, čímž zkoumá, zdali je vůbec situace příznivá ke vstupu na trh a je tedy opodstatněné, přistoupit ke tvorbě marketingového mixu. cs
dc.format 55 cs
dc.format.extent 559652 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
dc.subject Marketingový mix-výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject místo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject life-stylová analýza cs
dc.subject obchodní status podniku a jeho počáteční financování cs
dc.subject Marketing mix-product en
dc.subject price en
dc.subject place and promotion en
dc.subject kompetitor analyse en
dc.subject life-style analyse en
dc.subject setteling a new bussines and its finacial base en
dc.title Marketingový mix pro Fast food Sushi cs
dc.title.alternative Marketing mix for a new company - Fast food Sushi bar en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated Theory of marketing mix and it's aplication on a founding project of a new fast food restaurant ofering healthy food. Practical thesis are based on the latest life style researches of citizens of the Czech Republic, and its tendencies in healthy feeding, and competiton analysis on the market and in the near neighbourhood. Results are used in creation process of marketing mix for a new company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7484
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
poborská_2008_bp.pdfBlocked 546.5Kb PDF View/Open
poborská_2008_vp.zip 17.51Kb Unknown View/Open
poborská_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account