Marketingový mix pro Fast food Sushi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový mix pro Fast food Sushi

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix pro Fast food Sushi
Author: Poborská, Klára
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této práce je teoreticky popsat části marketingového mixu a následně prakticky zpracovat a takzvaně ušít na míru projektu, který se zaobírá založením fast food restaurantu, podávající zdravou výživu. Práce, při sestavování marketingového mixu pro Fast food Sushi, bere v potaz momentální trendy stravování obyvatel ČR, čerpajíce z dostupných pramenů pojednávajících o této problematice. Také analyzuje okolní konkurenci a konkurenci působící v oboru zdravé výživy, čímž zkoumá, zdali je vůbec situace příznivá ke vstupu na trh a je tedy opodstatněné, přistoupit ke tvorbě marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7135
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 7484


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
poborská_2008_bp.pdfBlocked 546.5Kb PDF
poborská_2008_vp.zip 17.51Kb Unknown View/Open
poborská_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account