dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Niklová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:45:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T01:45:51Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7221
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je projekt rozšíření nabídky firmy Tefi-Tex, s.r.o. za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení stávajících a získání nových zákazníků. V teoretické části jsem se zabývala třemi oblastmi, které jsou podle mého názoru klíčovými pro úspěšné dosažení stanoveného cíle. Je to řízení vztahů se zákazníky, nabídka nového výrobku či služby a propagace nového výrobku. V praktické části jsem pak konkrétně popsala současnou situaci firmy Tefi-Tex všech tří oblastí, dále možnosti zlepšení vztahů se zákazníky, možnosti nabídky nových produktů či služeb zákazníkům a vhodnou formu propagace těchto nových výrobků a služeb. Mým cílem bylo navrhnout konkrétní nabídku nové služby pro zákazníky firmy Tefi-Tex a zároveň najít takovou formu propagace, která bude nejvhodnější jak pro firmu, tak pro její zákazníky. |
cs |
dc.format |
69 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2184807 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření nabízených služeb konečným zákazníkům firmy Tefi-Tex, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of expansion offered services for final customers of Tefi-Tex, Ltd. company. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přerovský, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this diploma work is project Improvement of Tefi-Tex company's offer for purpose increase of current customer's satisfaction and obtain new customers. In theoretic part I deal with three areas, which are in accordance with my opinion key areas for successful reach of determine objective. It is customer relationship management, offer of new produkt or service and propagation of new produkt. In practical part I deal with concrete description of Tefi-Tex current situation of all areas, possibilities of customer relationship's improvement, possiblities of new product's offer and convenient form of propagation. My objective was to suggest concrete offer of new service for Tefi-Tex company's custo-mers and to find the most suitable propagation form for company and customers as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8930
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
E |
|