Projekt rozšíření nabízených služeb konečným zákazníkům firmy Tefi-Tex, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření nabízených služeb konečným zákazníkům firmy Tefi-Tex, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Niklová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:45:51Z
dc.date.available 2010-07-17T01:45:51Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7221
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je projekt rozšíření nabídky firmy Tefi-Tex, s.r.o. za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení stávajících a získání nových zákazníků. V teoretické části jsem se zabývala třemi oblastmi, které jsou podle mého názoru klíčovými pro úspěšné dosažení stanoveného cíle. Je to řízení vztahů se zákazníky, nabídka nového výrobku či služby a propagace nového výrobku. V praktické části jsem pak konkrétně popsala současnou situaci firmy Tefi-Tex všech tří oblastí, dále možnosti zlepšení vztahů se zákazníky, možnosti nabídky nových produktů či služeb zákazníkům a vhodnou formu propagace těchto nových výrobků a služeb. Mým cílem bylo navrhnout konkrétní nabídku nové služby pro zákazníky firmy Tefi-Tex a zároveň najít takovou formu propagace, která bude nejvhodnější jak pro firmu, tak pro její zákazníky. cs
dc.format 69 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2184807 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject propagace cs
dc.subject customer relationship management en
dc.subject propagation en
dc.title Projekt rozšíření nabízených služeb konečným zákazníkům firmy Tefi-Tex, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of expansion offered services for final customers of Tefi-Tex, Ltd. company. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Přerovský, Petr
dc.date.accepted 2008-06-04
dc.description.abstract-translated The objective of this diploma work is project Improvement of Tefi-Tex company's offer for purpose increase of current customer's satisfaction and obtain new customers. In theoretic part I deal with three areas, which are in accordance with my opinion key areas for successful reach of determine objective. It is customer relationship management, offer of new produkt or service and propagation of new produkt. In practical part I deal with concrete description of Tefi-Tex current situation of all areas, possibilities of customer relationship's improvement, possiblities of new product's offer and convenient form of propagation. My objective was to suggest concrete offer of new service for Tefi-Tex company's custo-mers and to find the most suitable propagation form for company and customers as well. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8930
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
niklová_2008_dp.pdf 2.083Mb PDF View/Open
niklová_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
niklová_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account