Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o.
Author: Kryšková, Kateřina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: V bakalářské práci se zabývám popisem a analýzou marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky týkající se marketingového mixu získané z dostupných informačních zdrojů. V praktické části se poté zaměřuji na samotnou firmu TOPEK, s.r.o. Po jejím stručném představení se věnuji sortimentu výrobků, jejich kvalitě, designu, značce a obalu. Dále se zabývám cenovou politikou, faktory ovlivňujícími tvorbu a změny cen. Popisuji distribuci a v neposlední řadě propagaci výrobků a celé firmy. Na základě dotazníkového šetření jsem identifikovala preference a spokojenost spotřebitelů s pekárenskými výrobky se zaměřením na firmu Topek. Na závěr budou navržena opatření, která by zlepšila využití marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/732
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 19.05.2008
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 4077


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kryšková_2006_bp.pdf 2.623Mb PDF View/Open
kryšková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
kryšková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account