Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.
Author: Vašulka, Michal
Advisor: Gistr, Jiří
Abstract: Bakalářská práce má za cíl zmapování trhu s výfukovými systémy, na který se chystá společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. vstoupit se svým patentovaným tlumičem hluku výfukových plynů. V práci jsou popsány aktuální trendy na trhu, zmíněni a analyzováni současní největší a nejsilnější konkurenti na trhu a navržen marketingový plán, který by mohl dopomoci firmě k získání nových zákazníků a nalezení odbytišť. V závěru práce je zhodnocení nadějí společnosti na úspěch s novým výrobkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7431
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2014
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 7431


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vašulka_2008_bp.pdfBlocked 771.8Kb PDF
vašulka_2008_vp.pdf 328.4Kb PDF View/Open
vašulka_2008_op.doc 230.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account