Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gistr, Jiří
dc.contributor.author Vašulka, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:11:12Z
dc.date.available 2014-12-07T00:00:25Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7431
dc.description.abstract Bakalářská práce má za cíl zmapování trhu s výfukovými systémy, na který se chystá společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. vstoupit se svým patentovaným tlumičem hluku výfukových plynů. V práci jsou popsány aktuální trendy na trhu, zmíněni a analyzováni současní největší a nejsilnější konkurenti na trhu a navržen marketingový plán, který by mohl dopomoci firmě k získání nových zákazníků a nalezení odbytišť. V závěru práce je zhodnocení nadějí společnosti na úspěch s novým výrobkem. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 790373 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2014
dc.subject Trh cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject strategie cs
dc.subject inovace cs
dc.subject Market en
dc.subject competition en
dc.subject customer en
dc.subject strategy en
dc.subject innovation en
dc.title Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Suggestion of marketing activities during implementing a new production shedule in AVEX TRADE, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Londová, Ivana
dc.date.accepted 2008-01-23
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor thesis is to map out the exhaust systems market, where AVEX TRADE, Ltd. is going to enter with the patented silencer. In the thesis you can find current trends on the market, there are mentioned and analysed present biggest and strongest competitors and there is proposed a marketing strategy, which could help the company to get new customers and find new distributive field. At the end of this thesis there is an estimation of chances that the company's new product will be successful on the market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7431
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vašulka_2008_bp.pdfBlocked 771.8Kb PDF View/Open
vašulka_2008_vp.pdf 328.4Kb PDF View/Open
vašulka_2008_op.doc 230.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account