PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace

Show full item record

No preview available
Title: PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Author: Dvorská, Jitka
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Tato bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině zabývá metodami a principy Public relations, které používá výrobní společnost nejen při náboru zaměstnanců, ale také při budování dobrého jména značky. Dále definuje rozdíly mezi klasickými nástroji náborové kampaně a PR aktivitami, jejich výhody a nevýhody. Externí komunikace a metodika práce s médii je detailně rozpracována. Práce analyzuje podstatu interní komunikace ve výrobní společnosti, její úlohy, důležitost, nástroje, cíle, cílové skupiny a následky nefungující interní komunikace. Součástí práce je taktéž průzkum spokojenosti jedné ze skupin zaměstnanců konkrétní výrobní společnosti, jehož výsledky by měly potvrdit vysokou důležitost kvalitní interní komunikace pro spokojenost zaměstnanců a pozitivní vnímání zaměstnavatele. Postoje a názory stávajících zaměstnanců mohou být užitečné jak pro strategii interní komunikace, tak pro návrh strategie komunikace externí užívané mimo jiné při náboru nových zaměstnanců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7492
Date: 2008-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7501


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvorská_2008_bp.pdf 2.336Mb PDF View/Open
dvorská_2008_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
dvorská_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account