Vybrané aspekty odpovědnosti pedagoga na školní akci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrané aspekty odpovědnosti pedagoga na školní akci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rudolf, Ondřej
dc.contributor.author Suchomel, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:03:07Z
dc.date.available 2010-07-17T04:03:07Z
dc.date.issued 2008-05-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7545
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou odpovědnosti pedagoga na školní akci. V teoretické části je definovaná odpovědnost se zaměřením na pracovněprávní odpovědnost a její funkce, druhy odpovědnosti a prevence. V závěru teoretické části jsou shrnuty povinnosti žáků a zákonných zástupců, které jsou zakotveny v platném zákoně č. 561/2004 Sb., tedy školském zákoně a aktuální trendy škol ve vztahu k odpovědnosti. V praktické části bylo cílem zjistit, do jaké míry jsou pedagogové informováni o své odpovědnosti na školních akcích a zda školy podnikají preventivní kroky k předcházení škodám či snížení vybraných aspektů odpovědnosti. cs
dc.format 42 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 728334 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject odpovědnost cs
dc.subject prevence cs
dc.subject povinnosti žáků cs
dc.subject responsibility en
dc.subject prevention en
dc.subject duties of pupils en
dc.title Vybrané aspekty odpovědnosti pedagoga na školní akci cs
dc.title.alternative Selected aspects of teacher's responsibility at school action en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Masariková, Anna
dc.date.accepted 2008-06-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the problems of a teacher's responsibility at school action. In theoretical section, the author of the paper defines responsibility focused on labour-law relation and its functions, types of responsibility and prevetion. In conclusion of theoretical part, duties of pupils and legal representatives are summarized as anchored in the effective law 561/2004 Sb. (The school law and actual trends in relation to responsibility). In practical part, the author of the paper presents findings concerning the extent teachers are informed about their responsibility at school actions and what kind of steps schools undertake to prevent harm or reduce selected aspects of responsibility. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7814
dc.date.assigned 2008-01-03
utb.result.grade B
local.subject pracovněprávní spory cs
local.subject škola cs
local.subject právní odpovědnost cs
local.subject žáci cs
local.subject učitelé cs
local.subject labor-law disputes en
local.subject school en
local.subject liability (law) en
local.subject learners en
local.subject teachers en


Files in this item

Files Size Format View
suchomel_2008_bp.pdfBlocked 711.2Kb PDF View/Open
suchomel_2008_vp.doc 78.5Kb Microsoft Word View/Open
suchomel_2008_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account