Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků
Author: Adamčíková, Zdeňka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: V bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti VIP zákazníků ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části vyjadřuji teoretické poznatky zaměřené na marketingový mix, spokojenost zákazníků a péči o klíčové zákazníky. V analytické části představuji firmu, řeším marketingový mix a analyzuji průzkum spokojenosti VIP zákazníků. Na závěr navrhuji doporučení, které přispějí k lepší a efektivnější práci s VIP zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7602
Date: 2008-05-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 9716


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
adamčíková_2008_bp.pdf 1.328Mb PDF View/Open
adamčíková_2008_vp.doc 169Kb Microsoft Word View/Open
adamčíková_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account