Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Adamčíková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:27:12Z
dc.date.available 2010-07-17T04:27:12Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7602
dc.description.abstract V bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti VIP zákazníků ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části vyjadřuji teoretické poznatky zaměřené na marketingový mix, spokojenost zákazníků a péči o klíčové zákazníky. V analytické části představuji firmu, řeším marketingový mix a analyzuji průzkum spokojenosti VIP zákazníků. Na závěr navrhuji doporučení, které přispějí k lepší a efektivnější práci s VIP zákazníky. cs
dc.format 62 cs
dc.format.extent 1392796 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject klíčový zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject ztráta zákazníků cs
dc.subject psychologie prodeje cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject key customer en
dc.subject satisfaction of customers en
dc.subject losing customers en
dc.subject psychology of the business en
dc.title Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků cs
dc.title.alternative Analyse the marketing mix in ŘEMPO VEGA, ltd. company with focus on V.I.P. customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podaná, Michaela
dc.date.accepted 2008-06-12
dc.description.abstract-translated The objektive of my Bachelor thesis is to analyse the marketing mix in ŘEMPO VEGA, ltd. company with focus on V. I. P. customers. I devided the thesis into two parts: theoreti-cal and practical. In the theroretical part, I dealt with knowledge obtained from technical literature concerning the marketing mix, satisfaction of customers and care about the key customer relationship. In the analytical part, I described the company and than I analysed the satisfied V. I. P. customers. In conclusion, I proposed actions with could increase better and efficient cooperation with our V. I. P. customers. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9716
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
adamčíková_2008_bp.pdf 1.328Mb PDF View/Open
adamčíková_2008_vp.doc 169Kb Microsoft Word View/Open
adamčíková_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account