Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací
Author: Kargl, Rudolf
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: S pojmem Internet se dnes setkáváme na každém kroku, protože jde o bezesporu nejrychleji se vyvíjející informační médium. Počet počítačů připojovaných k Internetu exponenciálně narůstá. Prostřednictvím Internetu je možné oslovit obrovské množství lidí, a proto toto médium dnes využívají téměř všichni, firmy i soukromé osoby. Dnes již začíná platit, koho nenajdete na internetu, jako by nebyl. Prezentace prostřednictvím Internetu již dlouho není módní záležitost, webové stránky se staly nedílnou součástí dobré firemní strategie. Každou firmu, která chce ve světě obchodu něco znamenat, najdete na Internetu. Pomocí internetových prezentací či aplikací lze nepřetržitě marketingově komunikovat s okolím o nejaktuálnější nabídce produktů a službách a zároveň intenzivně shromažďovat informace o potenciálních i současných zákaznících firmy. Zpracování údajů získaných prostřednictvím Internetu je nejlevnějším a nejrychlejším způsobem poznání zákazníka, určení jeho potřeb a reagování na jeho požadavky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7605
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7592


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kargl_2008_dp.pdfBlocked 1.612Mb PDF
kargl_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
kargl_2008_op.doc 96Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account