Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Salonu Lada na místním trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Salonu Lada na místním trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Salonu Lada na místním trhu
Autor: Holečková, Iveta
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je projekt zvýšení konkurenceschopnosti malé firmy z oblasti kadeřnických a kosmetických služeb - Salonu Lada. Teoretická část vymezuje základní poznatky z oblasti služeb, konkurence a konkurenceschopnosti. V praktické části je uvedena charakteristika firmy a provedeny analýzy makroprostředí, mikroprostředí, SWOT analýza a analýza marketingového mixu firmy. Na základě poznatků, které vyplynuly z analýz, jsou v projektové části navržena opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti Salonu Lada na místním trhu, zejména v oblasti technologie a komunikačního mixu. Pomocí nákladové, časové a rizikové analýzy je navržen postup implementace vzniklého projektu do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7619
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 8416


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holečková_2008_dp.pdfZablokované 793.4Kb PDF
holečková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
holečková_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet