Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení

Show full item record

No preview available
Title: Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení
Author: Havelková, Eva
Advisor: Eliška, Jiří
Abstract: Tato práce seskupuje základní informace o sushi, exotickém symbolu dalekého Japonska. Je zaměřena především na tvarosloví pokrmu, hledání estetiky ve zcela neobvyklých sou-vislostech, specifickou terminologii a v neposlední řadě i na historický původ, technologii přípravy zkoumaného objektu. Cílem práce je tedy zpřístupnit čtenáři obecnou problemati-ku a vytvořit tak základní orientační body, podle kterých může "průzkumník" v případě hlubšího zájmu dále postupovat. Závěr práce je věnován Ukiyo-e, technice barevného ja-ponského dřevotisku. Objevuje se zde také snaha o určení míry expanze japonské kultury v současné, tzv. Západní společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7633
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Discipline: Multimedia a design - Grafický design
Grade for thesis and defense: D 5247


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
havelková_2008_dp.pdfBlocked 764.7Kb PDF
havelková_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
havelková_2008_op.doc 39Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account