Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení
Autor: Havelková, Eva
Vedoucí: Eliška, Jiří
Abstrakt: Tato práce seskupuje základní informace o sushi, exotickém symbolu dalekého Japonska. Je zaměřena především na tvarosloví pokrmu, hledání estetiky ve zcela neobvyklých sou-vislostech, specifickou terminologii a v neposlední řadě i na historický původ, technologii přípravy zkoumaného objektu. Cílem práce je tedy zpřístupnit čtenáři obecnou problemati-ku a vytvořit tak základní orientační body, podle kterých může "průzkumník" v případě hlubšího zájmu dále postupovat. Závěr práce je věnován Ukiyo-e, technice barevného ja-ponského dřevotisku. Objevuje se zde také snaha o určení míry expanze japonské kultury v současné, tzv. Západní společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7633
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Studijní obor: Multimedia a design - Grafický design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 5247


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
havelková_2008_dp.pdfZablokované 764.7Kb PDF
havelková_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
havelková_2008_op.doc 39Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet