CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Zarzycký, Roman
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:44:48Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7644
dc.description.abstract Rozhlasovou komunikaci a její prodej lze efektivně řídit pouze za použití prostředků, které lze dlouhodobě využívat jako prvek podpory, plánování, rozvoje, řízení a kontroly. Jedním ze základních pilířů podpory prodeje v mediální agentuře je systém CRM, tj. Customer Relationship Management. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, postavení na trhu, plánování a řízení týmů. Rozhlasovou stanici, stejně tak mediální agenturu reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Všechny tyto analýzy lze úspěšně sledovat, pokud na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit řadu důležitých parametrů. CRM umožňuje tato kritéria naplňovat. Značný význam má interní i externí komunikace prostřednictvím CRM , která je základem motivace a úspěchu osobního prodeje, řízení jednotlivce i týmu, stejně jako analýz a reportování. cs
dc.format 85s., 19s obr. příloh cs
dc.format.extent 4254905 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
dc.subject CRM cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject vysílání cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject obchod cs
dc.subject prodej cs
dc.subject prodejce cs
dc.subject zástupce cs
dc.subject analýza cs
dc.subject řízení cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject projekt cs
dc.subject data cs
dc.subject CRM en
dc.subject radio en
dc.subject broadcast en
dc.subject communication en
dc.subject business en
dc.subject sales en
dc.subject sales man en
dc.subject represent ant en
dc.subject analysis en
dc.subject management en
dc.subject evaluation en
dc.subject project en
dc.subject data en
dc.title CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech cs
dc.title.alternative Customer Relationship management of medial agency Regie Radio Music, Lagardere Czech en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.date.vskp-available 2028-04-25
dc.description.abstract-translated Radio communication and its sale can be effectively managed only by means usable in the long term as an element of support, planning, development, management and control. One of the basement of a sale support in media agency is the system CRM - Customer Relationship Management. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, marketability and planning and managing of teams. Radio station as well as media agency is representing a sales consultant which is able to attract attention and be oriented to the problem solution. Sales team and business success depend on planning all of measurable items and evaluation of the partly goals. The Sales affectivity depends on handling with Sales personnel. Goal setting, detail planning and setting evaluation criteria of individual sales represent ants. All these analyses can be successfully monitored, if the results of the Sales team can be evaluate many important arguments. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7626
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zarzycký_2008_dp.pdfBlocked 4.057Mb PDF View/Open
zarzycký_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
zarzycký_2008_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account