Analýza spokojenosti zákazníků firmy iStyle Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy iStyle Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Břoušková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:09:12Z
dc.date.available 2010-07-17T05:09:12Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7699
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce je "Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě iStyle Brno". Prodejna je zaměřená na prodej IT značky Apple a poskytování služeb v oblasti IT. K vypracování mé práce jsem musela provést marketingový průzkum, který byl zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků v prodejně iStyle Brno. Šetření probíhalo pomocí vytvoření dotazníku. V teoretické části jsem vypracovala literární rešerši, vztahující se ke spokojenosti zákazníků a kvalitě poskytovaných služeb. V závěru mé bakalářské práce jsem vypracovala návrhy na zvýšení povědomí o prodejně v Brně a spokojenosti zákazníků a následně provedla rizikovou a nákladovou analýzu. cs
dc.format 69 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 1446455 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing research en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject entertainment en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject questionnair inquiry en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy iStyle Brno cs
dc.title.alternative Analysis of the customer's satisfaction of the company iStyle Brno en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanousek, Pavel
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated Subjekt of my bachelor's thesis is "Analysis of the customer's satisfaction of the company iStyle Brno. The comapany is aimed at sale of IT of brand Apple and providing services from the area of IT. To draw up my project I must surveyed a marketing research, aimed at find out the customer's satisfaction in the store iStyle Brno. The inquiry proceeded by means of the questionnaire. In the theoretic section I executed literature search relating to customer's satisfaction and quality providing services. In conclusion my bachelor's thesis I work up suggestions to increasing consciousness about the store in Brno and customer's satisfaction and consequently I made risk and cost analyses. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9770
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
břoušková_2008_bp.pdfBlocked 1.379Mb PDF View/Open
břoušková_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
břoušková_2008_op.pdf 129.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account