Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.
Author: Sodomková, Olga
Advisor: Gregar, Aleš
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je motivace operátorů call centra ke zvýšení stabilizace ve firmě XY. Motivace je hnací silou každého podniku. Je to umění, které vyžaduje citlivost, trpělivost a spoustu energie. Diplomová práce je proto rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky týkající se motivace a spokojenosti pracovníků. V analytické práci je vypracována analýza současné situace motivace a fluktu-ace operátorů na call centru. Údaje byly získány na základě dotazníkového šetření mezi operátory. V projektové části je vypracován motivační program, který je zaměřen na zvýšení spokoje-nosti a motivace operátorů a na snížení fluktuace těchto pracovníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7734
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8319


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sodomková_2008_dp.pdfBlocked 1.486Mb PDF
sodomková_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
sodomková_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account