Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic

Show full item record

No preview available
Title: Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic
Author: Mildová, Hana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: V této diplomové práci se zabývám hodnocením efektivity projektů, zvláště pak eventů pro společnost KARAT Software a.s. Teoretická část se týká event marketingu, marketingové komunikace a průmyslového trhu. V analytické části jsem představila společnost, analyzovala současný stav eventů a miniprojektů, hodnotila jejich efektivitu, provedla SWOT analýzy a porovnala projekty mezi sebou. Na základě těchto poznatků jsem vypracovala projekt, jehož hlavním cílem je zvýšení efektivity event projektů společnosti, včetně jeho možných přínosů a rizik. Závěrem jsem pak shrnula a vyhodnotila poznatky získané v průběhu teoretické a analytické části diplomové práce, ale i ty získané během tvorby projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7747
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8301


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mildová_2008_dp.pdfBlocked 1.955Mb PDF
mildová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
mildová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account