Využití nových médií v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nových médií v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Využití nových médií v marketingových komunikacích
Author: Formánek, Miloslav
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Práce se zabývá problematikou nových médií, především aktuálními trendy v e-marketingu, možnostmi webu 2.0 a aplikacemi pro mobilní telefony. Popisuje základy pro úspěšnou firemní prezentaci na internetu a zároveň nastiňuje další méně tradiční možnosti propagace, které přinášejí vyšší návratnost investic. Ukazuje situaci internetu v ČR v porovnání se světem, důvody proč využívat e-marketing a jeho budoucnost. Zmiňuje termíny jako SEO, virální marketing, bannerová reklama, e-mail, UGC či online PR. Dává stručný přehled, jak měřit online kampaně a jak segmentovat moderní internet, který reprezentuje multimediální obsah tvořený uživateli v rámci sociálních sítí a komunit, stejně jako vyhledávače a e-shopy. Pro komplexnost je zmíněn také advergaming a další uplatnění nových médií například v domácnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7751
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7455


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
formánek_2008_bp.pdfBlocked 1.619Mb PDF View/Open
formánek_2008_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
formánek_2008_op.pdf 95.93Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account