PR strategie společnosti Starbucks

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR strategie společnosti Starbucks

Show full item record

No preview available
Title: PR strategie společnosti Starbucks
Author: Poláková, Lucie
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Práce aplikuje teoretické poznatky z oblasti public relations do praxe. Zabývá se světem obchodu a marketingu, v mém případě se nesoustředí na profit, nýbrž prioritou číslo jedna je orientace na zákazníka. Vypovídá o důležitosti společenské odpovědnosti firmy, která je důležitou podstatou podnikání. Společnost Starbucks vytváří novou kulturu, nový životní styl, který se odvíjí od prvků jedinečné korporátní identity. Má velmi dobře propracované PR aktivity, které se podílí na pozitivní image společnosti. Obsah práce má čtenáři přiblížit pozadí společnosti, která byla vybudována na zelené louce a dnes patří k fenoménům v oblasti kávy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7974
Date: 2009-05-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10528


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
poláková_2009_bp.pdfBlocked 1.214Mb PDF
poláková_2009_vp.doc 88.5Kb Microsoft Word View/Open
poláková_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account