PR strategie společnosti Starbucks

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR strategie společnosti Starbucks

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Poláková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:31:01Z
dc.date.available 2010-07-17T08:31:01Z
dc.date.issued 2009-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7974
dc.description.abstract Práce aplikuje teoretické poznatky z oblasti public relations do praxe. Zabývá se světem obchodu a marketingu, v mém případě se nesoustředí na profit, nýbrž prioritou číslo jedna je orientace na zákazníka. Vypovídá o důležitosti společenské odpovědnosti firmy, která je důležitou podstatou podnikání. Společnost Starbucks vytváří novou kulturu, nový životní styl, který se odvíjí od prvků jedinečné korporátní identity. Má velmi dobře propracované PR aktivity, které se podílí na pozitivní image společnosti. Obsah práce má čtenáři přiblížit pozadí společnosti, která byla vybudována na zelené louce a dnes patří k fenoménům v oblasti kávy. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 1273310 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Public relations cs
dc.subject Media relations cs
dc.subject Corporate Identity cs
dc.subject Corporate social responsibility cs
dc.subject Public relations en
dc.subject Media relations en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.title PR strategie společnosti Starbucks cs
dc.title.alternative Starbucks PR strategy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated My work is applying theoretical base knowledge to practical use. It shows business and marketing world, in my case the priority is not the profit but customer orientation. It speaks about added values of corporate social responsibility programme. Starbucks corporation makes new culture, new life style which comes from unique elements of corporate identity. Company has carefully worked out PR activities which participate in positive company image. Contain of this work should approach company background which has been built on a green field and belongs to phenomenon in gastronomic sphere. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10528
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
poláková_2009_bp.pdfBlocked 1.214Mb PDF View/Open
poláková_2009_vp.doc 88.5Kb Microsoft Word View/Open
poláková_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account