Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Vítek Měsíčková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:43:24Z
dc.date.available 2010-07-17T08:43:24Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7993
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. ve vztahu k její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a také část zaměřená na marketingovou komunikaci a přiblížení nových trendů poslední doby. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzy ukazující její pozici na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a PEST analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, jež je taktéž obsažena v analytické části, jsou navržena zlepšení využití marketingové komunikace v Bosch Rexroth, spol. s r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti. Na závěr jsou navržená doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 63 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1570975 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject the marketing communication en
dc.subject the competitive advantage en
dc.subject Porter's 5 Forces en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Utilization of marketing communication to increase the competitive advantage of the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kapitánik, Petr
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with analyzing marketing communication relating to the competitive advantage of the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part is targeted to the explanation of basic definitions of the marketing. Further, there are explained the definitions of the competition, the competitive advantage and also the part relating to the marketing communication and new trends of the recent time. The practical part includes the introduction of the company and the analysis reflected the market position. It is the SWOT analysis, the Porter's 5 Forces and the PEST analysis. Based on the contemporary situation of the marketing communication that is also included in the analytic part there are proposed some improvements of usage of the marketing communication to increase the competitive advantage of Bosch Rexroth, spol. s r.o. At the end, the proposed improvements are put under control cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11619
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vítek měsíčková_2009_bp.pdfBlocked 1.498Mb PDF View/Open
vítek měsíčková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
vítek měsíčková_2009_op.pdf 493.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account