Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Author: Malochová, Vendula
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce na téma Věrnostní programy - efektivní nástroj podpory prodeje? se zabývá pohledem na věrnostní programy jako nástroj komunikace používaný k posílení loajality zákazníků vůči značkám. Cílem je zjistit, zda je opravdu efektivní a zda zákazníci, kteří se stávají členy takových věrnostních programů, jsou opravdu loajální nebo je pro ně členství pouhou zábavou či dokonce o svém členství téměř neví. V praktické části se budu zabývat po provedení dotazníkového šetření analýzou dat, která má za cíl ukázat právě informace potřebné pro samotné posouzení efektivity věrnostních programů a z části i nastínit, kdo vlastně účastníci věrnostních programů jsou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7999
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10671


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
malochová_2009_bp.pdfBlocked 2.263Mb PDF
malochová_2009_vp.zip 16.53Kb Unknown View/Open
malochová_2009_op.pdf 592.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account