Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Slivka, Ivan
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:59:32Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8034
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro společnost CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS, která se zabývá výrobou a prodejem cementotřískových desek CETRIS. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje pojednávající o marketingovém plánování, etapách v přípravě marketingového plánu a sestavení marketingového plánu. Na začátku praktické části charakterizuji akciovou společnost CIDEM Hranice, a.s. a divizi CETRIS. Tato analytická část dále obsahuje situační analýzu, která slouží k rekapitulaci současné situace podniku a SWOT analýzu. V následující projektové části je provedeno vyhodnocení závěrů situační analýzy a vypracován projekt marketingového plánu. Jsou zde definovány marketingové cíle a strategie firmy, vypracovány akční marketingové programy, rozpočty nákladů, časové harmonogramy a způsoby kontroly plánu. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 96 s., 7 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2058265 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject analysis en
dc.subject marketing goals en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject marketing plan en
dc.title Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS. cs
dc.title.alternative Marketing plan of the company CIDEM Hranice, a.s., division CETRIS. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a marketing plan for the company CIDEM Hranice a.s., division CETRIS, which deals in manufacturing and selling of cement-bonded particleboards CETRIS. This thesis consists of a theroretical and a practical approach. The theory discusses professional literature about planning of marketing, namely about its particular stages and about creating of a marketing plan. The practical part starts with a characteristics of the company CIDEM Hranice a.s. and its division CETRIS. This analytical part consists of a situation analysis, which deals with the current situation in the company, and a SWOT analysis. Next, a project part follows where results of the situation analysis are evaluated and a marketing plan is created. There are elaborated marketing goals, a company strategy, marketing programs, costs analysis, time schedules and instructions how to supervise the marketing plan. Finally, the project is evaluated in terms of costs and risks. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12428
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
slivka_2009_dp.pdfBlocked 1.962Mb PDF View/Open
slivka_2009_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
slivka_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account