Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.
Author: Slivka, Ivan
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro společnost CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS, která se zabývá výrobou a prodejem cementotřískových desek CETRIS. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje pojednávající o marketingovém plánování, etapách v přípravě marketingového plánu a sestavení marketingového plánu. Na začátku praktické části charakterizuji akciovou společnost CIDEM Hranice, a.s. a divizi CETRIS. Tato analytická část dále obsahuje situační analýzu, která slouží k rekapitulaci současné situace podniku a SWOT analýzu. V následující projektové části je provedeno vyhodnocení závěrů situační analýzy a vypracován projekt marketingového plánu. Jsou zde definovány marketingové cíle a strategie firmy, vypracovány akční marketingové programy, rozpočty nákladů, časové harmonogramy a způsoby kontroly plánu. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8034
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12428


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slivka_2009_dp.pdfBlocked 1.962Mb PDF View/Open
slivka_2009_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
slivka_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account