Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín
Autor: Vašendová, Marta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v příspěvkové organizaci ZOO Zlín. Skládá se ze dvou částí. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o cestovním ruchu a marketingu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu příspěvkové organizace ZOO Zlín a pokračuje SWOT a PEST analýzou této organi-zace. Na základě provedených analýz následují návrhy a doporučení, které jsou poté podrobeny rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8099
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11772


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vašendová_2009_bp.pdfZablokované 4.520Mb PDF Zobrazit/otevřít
vašendová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vašendová_2009_op.zip 16.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet