Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Menšíková, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:48:30Z
dc.date.available 2019-05-22T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8231
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu jako jednou z výhod konkurenceschopnosti Pivovaru Litovel a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se oblasti marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Obsah druhé - praktické části je věnován představení pivovaru a jeho sortimentu, dále analýze jednotlivých složek marketingového mixu a analýze konkurenceschopnosti společnosti. Na základě provedených analýz jsou na závěr vypracovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení v pivovaru, které jsou podrobeny rizikové a nákladové analýze. cs
dc.format 74 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 9751507 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject competitiveness en
dc.subject brewing industry en
dc.title Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative The use of tools of marketing mix in Litovel brewery Inc. for improving its competitiveness en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kostelecký, Petr
dc.date.accepted 2009-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with problematic of marketing mix, which represents advantage of competitiveness in brewery Litovel Inc. In the first part, there are theoretical data concerning marketing mix and competitiveness. The second, practical part describes introducing of the company itself, its sortiment of products, then analysis of particular components of marketing mix and analysis of competitiveness in company. At the end there are made some suggestions and recommendations on the base of these analyses,aimed mainly on improvement of total level of the marketing mix management in the brewery. These proposals are put through risk and cost analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11781
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
menšíková_2009_bp.pdfBlocked 9.299Mb PDF View/Open
menšíková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
menšíková_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account