| dc.contributor.advisor | Prachař, Štěpán | |
| dc.contributor.author | Zvolský, Ondřej | |
| dc.date.accessioned | 2010-07-17T11:13:10Z | |
| dc.date.available | 2010-07-17T11:13:10Z | |
| dc.date.issued | 2009-05-11 | |
| dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | cs |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/8277 | |
| dc.description.abstract | Tato práce se zabývá problematikou komerčních sdělení v počítačových hrách. Popisuje vývoj tohoto média, jeho současný stav a do jisté míry i budoucí možnosti využití nových technologií. V teoretické části jsou shrnuta specifika her jako média a jejich rozdělení z hlediska žánrů. Je zde uvedena typologie jejich konzumentů - hráčů a také jednotlivé formy reklamních sdělení, se kterým se v tomto médiu můžeme setkat. Analytická část se zabývá popisem a analýzou konkrétních marketingových sdělení v jednotlivých herních titulech. | cs |
| dc.format | 77 s., 2 s. obr. příloh | cs |
| dc.format.extent | 4174469 bytes | cs |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
| dc.language.iso | cs | |
| dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | Marketingové komunikace | cs |
| dc.subject | počítačová hra | cs |
| dc.subject | advergaming | cs |
| dc.subject | in-game advertising | cs |
| dc.subject | statická reklama | cs |
| dc.subject | dynamická reklama | cs |
| dc.subject | příležitostná reklama | cs |
| dc.subject | sponzoring | cs |
| dc.subject | komunita | cs |
| dc.subject | hráč | cs |
| dc.subject | product placement | cs |
| dc.subject | Marketing communications | en |
| dc.subject | computer game | en |
| dc.subject | advergaming | en |
| dc.subject | in-game advertising | en |
| dc.subject | static advertisement | en |
| dc.subject | dynamic advertisement | en |
| dc.subject | occasional advertisement | en |
| dc.subject | sponsorship | en |
| dc.subject | community | en |
| dc.subject | player | en |
| dc.subject | product placement | en |
| dc.title | Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace | cs |
| dc.title.alternative | PC Games as a marketing communications tool | en |
| dc.type | bakalářská práce | cs |
| dc.contributor.referee | Podlešák, Petr | |
| dc.date.accepted | 2009-06-03 | |
| dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on the field of advertising in computer games. It describes the evolution of the media, its contemporary state and to a certain extend future possibilities of use of new technologies. In the theoretical part, there is a specification of the medium and the description of its genres. There is also a typology of its consumers - players and the definitions of various advertising forms that one can use in this medium. The analytic part comprises of the analysis of particular advertisements in different game titles. | en |
| dc.description.department | Ústav marketingových komunikací | cs |
| dc.description.result | obhájeno | cs |
| dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/126 | cs |
| dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/220 | cs |
| dc.thesis.degree-discipline | Marketingové komunikace | cs |
| dc.thesis.degree-discipline | Marketing Communications | en |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací | cs |
| dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications | en |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
| dc.thesis.degree-program | Mediální a komunikační studia | cs |
| dc.thesis.degree-program | Media and Communication Studies | en |
| dc.identifier.stag | 10547 | |
| dc.date.assigned | 2009-01-12 | |
| utb.result.grade | A |
| Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
|---|---|---|---|
| zvolský_2009_bp.pdf | 3.981Mb |
Zobrazit/ |
|
| zvolský_2009_vp.doc | 50Kb | Microsoft Word |
Zobrazit/ |
| zvolský_2009_op.doc | 55Kb | Microsoft Word |
Zobrazit/ |