Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Světlíková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:23:44Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8299
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na téma internetového marketingu, který je vnímán jako moderní marketingový nástroj používaný ke zvýšení konkurenceschopnosti. Cílem práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s. a navržení projektu pro zlepšení jeho efektivnosti. Teoretická část práce zahrnuje průzkum literárních pramenů a souhrn teoretických a metodických poznatků o problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části byla provedena analýza současného stavu internetového marketingu. Z výsledků analýzy byly identifikovány současné nedostatky a možné příležitosti rozvoje. Závěrečná část je věnována zpracování projektu efektivního internetového marketingu ve společnosti a návrhu budoucího rozvoje. cs
dc.format 98 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2250052 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject WWW prezentace cs
dc.subject e-mailový marketing cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject banner cs
dc.subject SEO cs
dc.subject SEM cs
dc.subject internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject web sites en
dc.subject e-mail marketing en
dc.subject internet advertising en
dc.subject banner en
dc.subject SEO en
dc.subject SEM en
dc.title Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s. cs
dc.title.alternative Project of effective internet marketing in the company MAXI-TIP a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated This master thesis is aimed at the topic of internet marketing that is perceived as modern marketing tool used to increase competitive strength. The aim of the thesis is to review the present state of internet marketing in the company MAXI-TIP a.s. and to propose a project to improve its efficiency. The theoretical part includes the research of literary sources and the summary of theoretical a methodical knowledge related to issues of internet marketing. In the introduction of practical part was carried out the analysis of present state of internet marketing. From the results of the analysis were identified current shortcomings and pro-spective development opportunities. The final part is attended to draw up the project of effective internet marketing in the company and suggest the future development. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12436
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
světlíková_2009_dp.pdfBlocked 2.145Mb PDF View/Open
světlíková_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
světlíková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account