Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.
Author: Světlíková, Martina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na téma internetového marketingu, který je vnímán jako moderní marketingový nástroj používaný ke zvýšení konkurenceschopnosti. Cílem práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s. a navržení projektu pro zlepšení jeho efektivnosti. Teoretická část práce zahrnuje průzkum literárních pramenů a souhrn teoretických a metodických poznatků o problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části byla provedena analýza současného stavu internetového marketingu. Z výsledků analýzy byly identifikovány současné nedostatky a možné příležitosti rozvoje. Závěrečná část je věnována zpracování projektu efektivního internetového marketingu ve společnosti a návrhu budoucího rozvoje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8299
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 12436


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
světlíková_2009_dp.pdfBlocked 2.145Mb PDF View/Open
světlíková_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
světlíková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account