Teleshopping jako efektivní distribuční kanál

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Teleshopping jako efektivní distribuční kanál

Show full item record

No preview available
Title: Teleshopping jako efektivní distribuční kanál
Author: Janečka, Jaroslav
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem naší práce je postihnout teleshopping jako distribuční kanál v českém prostředí. K tomu je nezbytný popis legislativního prostředí a současného stavu a samozřejmě vlastní výzkumná činnost. Tu v naší práce představuje kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku české populace a případová studie, provedená v jedné z nejvýznamnějších tuzem-ských teleshoppingových společností. Výstupem práce je pak mimo jiné zhodnocení per-spektiv teleshoppingu v blízké budoucnosti, jejímž symbolem je v kontextu televizního vysílání proces digitalizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8305
Date: 2009-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10606


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janečka_2009_dp.pdf 1.725Mb PDF View/Open
janečka_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
janečka_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account