Teleshopping jako efektivní distribuční kanál

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teleshopping jako efektivní distribuční kanál

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Janečka, Jaroslav
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:25:20Z
dc.date.available 2010-07-17T11:25:20Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8305
dc.description.abstract Cílem naší práce je postihnout teleshopping jako distribuční kanál v českém prostředí. K tomu je nezbytný popis legislativního prostředí a současného stavu a samozřejmě vlastní výzkumná činnost. Tu v naší práce představuje kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku české populace a případová studie, provedená v jedné z nejvýznamnějších tuzem-ských teleshoppingových společností. Výstupem práce je pak mimo jiné zhodnocení per-spektiv teleshoppingu v blízké budoucnosti, jejímž symbolem je v kontextu televizního vysílání proces digitalizace. cs
dc.format 74 s., 8 s. příloh. cs
dc.format.extent 1808940 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject teleshopping cs
dc.subject reklama cs
dc.subject televize cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject teleshopping en
dc.subject advertisement en
dc.subject television en
dc.subject communications en
dc.subject research en
dc.title Teleshopping jako efektivní distribuční kanál cs
dc.title.alternative Teleshopping - Effective Distribution Channels en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The main objective of the following final thesis is to present teleshopping as a distribution channel in the Czech Republic. That can only be accomplished by a thorough analysis of the Czech legislature system, followed by a description of the present state of the teleshop-ping in the Czech Republic and last but not least by an original research project. The re-search part of the thesis is represented on one hand by a quantitative research conducted on a representative sample of the Czech population, and on the other hand by a case study per-formed in one of the most prominent national teleshopping companies. The outcome of the thesis will be a comprehensive understanding of the perspectives of the teleshopping in the near future which is - in the context of television broadcasting - symbolized by the digiti-zing process. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10606
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
janečka_2009_dp.pdf 1.725Mb PDF View/Open
janečka_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
janečka_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account