Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů v základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů v základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lazarová, Bohumíra
dc.contributor.author Raab, Dušan
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:39:01Z
dc.date.available 2010-07-17T11:39:01Z
dc.date.issued 2009-04-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8327
dc.description.abstract Práce pojednává o vlivu rozvoje osobnosti na prevenci sociálně patologických jevů u dětí v období povinné školní docházky. Zjišťuje, jak sami učitelé vnímají osobnostní a sociální rozvoj u dětí v základní škole jako nástroj prevence sociálně patologických jevů a uvádí názory pedagogů k problematice osobnostního a sociálního rozvoje. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 471949 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject estetická výchova cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject mravní výchova cs
dc.subject osobnostní a sociální rozvoj cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject prevence sociálně patologických jevů cs
dc.subject pracovní výchova cs
dc.subject primární prevence cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject tělesná výchova cs
dc.subject vývojová období cs
dc.subject aesthetic education en
dc.subject younger school age en
dc.subject moral education en
dc.subject personal and social development en
dc.subject personality en
dc.subject the prevention of socially pathological phenomena en
dc.subject job training en
dc.subject primary prevention en
dc.subject socialization en
dc.subject social pathologies en
dc.subject older school age en
dc.subject physical education en
dc.subject the development periods en
dc.title Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů v základní škole cs
dc.title.alternative Moral and social development of pupils as the prevention of socially pathological phenomena in primary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2009-06-15
dc.description.abstract-translated The work deals with the impact of development of the prevention of socially pathological phenomena in children during the period of compulsory schooling. It identifies how teachers themselves perceive the personal and social development in children in primary school as a tool to prevent socio-pathological phenomena, and gives the views of teachers on the issue of personality and social development. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016140
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
raab_2009_bp.pdf 460.8Kb PDF View/Open
raab_2009_vp.docx 24.31Kb Microsoft Word 2007 View/Open
raab_2009_op.doc 55.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account