Projekt marketingové komunikace firmy NTV cabůe, s.r.o. s veřejností

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy NTV cabůe, s.r.o. s veřejností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Czvalingová, Andrea
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:50:26Z
dc.date.available 2010-07-17T11:50:26Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8347
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností. Teoretická část se zabývá jednotlivými nástroji marketingové komunikace, marketingem služeb a marketingovým plánem. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky analýz a marketingového výzkumu, které se staly základem pro vytvoření projektu marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností. cs
dc.format 88 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 950273 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject service marketing en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communication project en
dc.title Projekt marketingové komunikace firmy NTV cabůe, s.r.o. s veřejností cs
dc.title.alternative Project of marketing communications of the NTV cable, s.r.o. with the public en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vybíral, Milan
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o. Theoretical part deals with the particular instruments of marketing communication and with the marketing plan. The results of analysis and marketing research, which became the basis for creating a project for marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o., are evaluated in the practical part. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12288
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
czvalingová_2009_dp.pdf 928.0Kb PDF View/Open
czvalingová_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
czvalingová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account