Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Author: Hannichová, Eva
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Diplomová práce na téma "Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti" hodnotí možnosti a využití internetu na českém trhu s důrazem na nové trendy. Autorka se zabývá vývojem tohoto média jako vhodného komunikačního ná-stroje a na příkladu malé společnosti se snaží prokázat zařazení internetu jako hlavního nástroje marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8474
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10600


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hannichová_2009_dp.pdfBlocked 1.291Mb PDF View/Open
hannichová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hannichová_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account