Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009

Show full item record

No preview available
Title: Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009
Author: Valčíková, Šárka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce pojednává nejen o současném stavu marketingové komunikace ve společnosti AmerSport z.o.o., ale především předkládá navrhovaný projekt zlepšených nedostatků, které by měly pomoci společnosti v jejím rozvoji a ke zvýšení počtu spokojených zákazníků. Práce bude určena pro interní použití společnosti. V teoretické části je stručně charakterizován význam a smysl marketingové komunikace, rozdělení marketingových nástrojů a jednotlivé druhy marketingových strategií. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace ve společnosti. Na základě těchto získaných poznatků je ve třetí části vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Tento projekt představuje kromě komunikační strategie, stanovení cílů, cílových skupin a jednotlivých nástrojů, také přehled o nákladech, možných rizicích, časových rozvrženích jednotlivých činností a vyhodnocení jejich účinnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8503
Date: 2009-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12443


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valčíková_2009_dp.pdfBlocked 8.127Mb PDF
valčíková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
valčíková_2009_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account